Done finish, finito..

Då va antagligen sista tiden i Ahfk tröjan över på ett tag! Sorgligt men sant! Nu är det andra saker som måste prioriteras och som ska bli mycket spännande att möta.. Tyvärr får därmed fotbollen vara ett avslutat kapitel för en framtid framöver! :( men sånt kan man aldrig säga säkert! Kan bli ett par matcher till ;)

Men nu är jag på tåget på g tillbaka till Sthlm och den finaste människan som finns på jorden! Efter bara ett dygn ifrån varandra så känns det ändå otroligt jobbigt, gillar inte att vara ifrån honom!
Men jag hade tur som fick mysigt sällskap inatt iaf :) först vaknade min söta s systerdotter av mardrömmar och kröp ner hos mig i sängen och kunde inte somna om utan att hålla min hand.. Så söt!! Senare vaknar lille sveakalle eller d som han heter egentligen! :) och kom krypandes och kröp ner mellan oss i sängen så mysigt! De ungarna är verkligen de finaste som finns!! :)

Det var värt en näst intill sömnlös natt för det! Ovärderligt! :) hade en otroligt mysig kväll med tjejerna igår också :) så gött att ha dom kvar och ha så himla kul ihop!! :) även utan alkohol ;)

Ett tack riktar jag nu till min underbara familj som stöttat mig oavsett vad! Även svärföräldrarna! Sedan min systers kottar som kan vända vad som helst till att va värt allt, även de som känns jobbigt! Min syster! Finns inte ens ord! Alla ni är verkligen allt!! :)

XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0