Saknaden är enorm..

Satt och kollade lite på bilder på de goaste barnen i världen!! Saknar dom så himla himla mycket!! Skulle göra vad som helst för att få vara med dom en stund nu!! :(
S, min D och lilla L-L.. Så söta och Goa.. Helt sjukt vad man kan sakna ungar som inte ens är sina egna, men dom små liven betyder verkligen så himla mycket!! :)
Några timmar med dom skulle få mig att återfå lite hopp och glädje mitt i allt krångel!

Bara så ni vet barnen så är ni de goaste och finaste som finns i hela världen! Önskar man kunde umgås med de oftare..
Så tack till min underbara syster och hennes p för de underbara underverken ni har skapat!!

Saknar såklart hela den familjen inklusive syster med sambo, dom är helt underbara och går alltid att räkna med!
Likväl saknar jag mina småsyskon som är ovärderliga! :) älskar dom alla så mycket!!

Puss på era!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0