Gårdagens höjdpunkt

Var att jag inte hade någon feber!!! :) var i skolan, det var skoj och gick riktigt bra, handlade efter skolan och hade flyt!!
Patrik fyller år den 15 mars, men jag är ju inte hemma då så jag kan fira honom. :( hade köpt en väska, filmen captain america och en bok om whisky, plus 4 corona öl som han älskar! ;) så skulle jag köpa några speciella bakelser som han har pratat om, tänkte att ja skulle behöva beställa de, men med sån flyt som ja hade igår så hade dom faktiskt 2 st kvar undanstoppade i kylen som ägaren egentligen skulle ha med sig hem! Dom fick ja köpa ;) så firade Patrik igår istället! :) han blev superglad och nöjd iaf :)

Idag ska vi ha en mysdag på stan i solen och chilla! :)
Här ser ni den söta bakelsen han önskat sig, va chokladboll och hallonmousse i den ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0