Så jävla fet!!

Helt sjukt så tjock man kan känna sig alltså! Måste bli ändring på detta nu, vet att maten är så som den behöver vara i och med allt, har dock ätit mc i helgen och en liten bit pizza och sånt inte bra!!!
Men nu är det dags att börja röra på sig mer, måste verkligen ta tag i det och inte va så lat, nu är jag frisk med så bara att köra på! :) har gått 5 km idag minst.. Ska fortsätta gå ett tag till i de nya löparskorna :)

Är det fint väder kommer jag börja cykla till och från skolan nu med ;) isen är borta och jag får för Patrik! :) så de dagar då det är fint väder kommer jag att cykla! :) så gött de ska bli! :) har även de där 15 min/dagen som ja ska hålla fast vid hårdare nu för rumpa, ben, armar.. Magen får ja ju typ inte träna så får vänta tills bollen kommer så man kan öva balans och styrka i bålen på det sättet :)

Just nu sitter jag på pendeln på g till en arbetsintervju :) är som kontaktperson åt ungdomar, skulle va så jäkla kul och passa kommande yrkesrollen perfekt :) så hoppas på de!! :)
Gick till stationen de tar 15 min istället för att ta bussen med, får bli sånt ;)

Håll tummarna! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0