Sjukt bra vecka!

Veckan i skolan har varit hur kul och lärorik som helst! Börjar verkligen känna att jag har valt helt rätt, precis det jag vill syssla med! :)
Idag hade vi bara en lektion nu på eftermiddagen, var en praktisk lektion i ett sorts fordonsstopp med lite förhöjd hotbild! ;) sjukt kul och så iaf! :)

Fick även mitt schema till min sau nu, praktiken kommer nog att bli hur bra som helst! :) hoppas jag kan åka med Patriks brorsa en sväng några dagar med :)

Annars är jag på g att försöka driva igenom så jag hamnar på distansen.. Men det är verkligen inte lätt :s usch!! Men sånt är de! ;)

Ska ha en lugn kväll idag, jobbar ju imorgon så.. Vi ska laga lite mat och ha det mys, fixa några små detaljer i det nya rummet med, har ju blivit beordrade att ta några kort på hur det ser ut ;)
som sagt.. Snart åker jag hem, kommer att bli riktigt roligt och jag ser verkligen fram emot de! :)

Nu ska jag möta upp Patrik för att handla lite käk :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0