Vilken onödig grej!

Ja så fruktansvärt onödigt det känns att man åkte till jobbet idag.. Kom dit o så har dom dubbelbokat personal!
Så bara att vända och åka hem, Iof va de kanske va ja behövde idag eftersom vi har tenta kommande vecka.. :s så får plugga satan så mycket! Men så jäkla onödigt.. Plus att man ändå räknar med dom pengarna, men nu blev man utan dom med :s så det suger ju.. Men sånt är livet ibland! Ska se om jag kan få till med lite andra jobb med, men det är ju inte säkert! Bara att hoppas! ;)

Tur att Patrik inte har en massa extra utgifter nästa månad som han hade denna! Annars hade det blivit tightare och tuffare.. Får se hur man ska lösa allt nu! Men på något sätt hoppas jag! :) fick ju som tur några tusen extra över denna månaden! Så man klarar sig, får spara i den mån det går!
Usch.. Jag hoppas fortfarande på att jag kan få bli förflyttad till distansen, är ju ohållbart att bo i Sthlm om man ska se det ekonomiska.. Och då unnar vi oss inte ens saker, de enda vi gör är att åka hem emellanåt.. :s får väl se hur vi ska lösa allt!

Nu hem igen och plugga jäkel..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0