Är helt sämst jag vet!!

Så sant som det är sagt, är helt värdelös på att uppdatera bloggen för tillfället, men tyvärr så är det så himla mycket just nu, mycket som ska göras, köpas och fixas samtidigt som det fortfarande är hur mycket plugg som helst och jobb på de! Så är rätt upptagen.. Men jag försöker och jobbar på att uppdatera oftare jag lovar! ;)

Idag har det varit plugg och jobb, imorgon är jag ledig på eftermiddagen/kvällen, riktigt skönt, jobbar på torsdag kväll igen!! Och även lördag, söndag. Har totalt 6 jobbpass kvar här uppe i Sthlm innan det bär av mot hemtrakterna igen! :) skönt det!! :)

Annars växer och frodas det här! :) den lille börjar bli stor!! Är mindre än 15 v kvar totalt nu!! :p spännande!

Nu blir det sängen, ska försöka vila, för imorgon så är det misstänktförhör och så ska vi väl försöka att packa upp hennes saker och packa ner våra saker inför Flytten! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0