Magen växer och gror!

Som ni ser så är magen rätt stor och precis stenhård nu! :) den lille växer och gror som han ska! :) livlig är han också, håller igång på dagarna, håller igång på kvällarna och nätterna.. Har hört att han kommer bli lika livlig när han väl kommer?! ;) då får vi en vaken och livlig liten Zlatan! :)

Annars har jag varit i skolan på en lektion idag och sedan varit inne i stan i Stockholm, fick köpt några klädesplagg, ska tillbaka imorgon och lämna tillbaka typ allt! ;) ville pröva hemma och känna efter! :)
Annars ska jag städa ur ugnen och tvätta alla väggar i badrummet! Snart flyttar vi ju! Sålde tv-bänken idag så en mindre sak att få med hem! Är tillräckligt mycket ändå!!

Vill ägna en tanke till de tre små trollen som jag väldigt gärna skulle vilja träffa och leka lite med, för o inte tala om mitt fotbollsproffs! Jag ska lära honom allt jag kan! ;)
Saknar allt och alla hemma så ska bli riktigt gött att få komma hem igen! Ha familj och vänner nära! Framförallt syskonen och päronen, svärföräldrarna och min Ariel! :)

Har försökt börja göra en del styrkeövningar om dagen nu idag! Fy fan så fet man känner sig!! Inte mycket men 30 utfall, 40 benböj/20 per ben och 20 tåhäv! Måste försöka lite, gör ju ont i magen så vågar inte göra fler styrkeövningar iaf! :s
Nu blir lite fotboll innan de ska sovas! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0