Marginaler

Ja hade tänkt att gå hela vägen hem ifrån skolan ca 1 timme nu på morgon men tidsbristen, hungern och benhinnerna satte stopp för de! Om 50 min ska jag vara vid Solna tingsrätt för att kolla på en rättegång å skolans vägnar.. Blir tight! Duscha, äta och gå dit ska hinnas med emellan! :s men snart hemma iaf :) blev ca 35 min promenad iaf :) därefter blir det att chilla en stund innan det bär av till bm än en gång!! Hoppas man kan påbörja processen idag! :)

En liten btw, är så skönt att man använder marginaler när man parkerar här i Sthlm, kom ut till bilen imorse.. Tur ja använde marginal till bilen framför mig igår när jag parkerade för i bak fanns inte mycket plats kvar! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0