Time for bm

Yes, snart dags att gå upp ur den alltför bekväma sängen! Känner mig helt slut och hur trött som helst, men ska på någon informationsgrej till bm nu snart så.. Sedan blir det plugg ett tag och slutligen en lektion i skolan samt promenad hem i det underbara vädret! :) Har ju lovat mig själv att jag måste röra på mig mer, så nu är det perfekt tillfälle att börja idag :) är ju 6 km hem från skolan, så får bli promenad och några bedövningar :) så har ja rört på mig, känns ju faktiskt rätt så roligt och göra det numer när det är gött väder ute :)

Så ny pepp.. Måste motionera mera så ja inte tappar allt!! :p

Kan även meddela att vi har blivit med lägenhet nu! :) ska ringa och ta detaljerna med hyresvärden sen, blev en trea på 111 m2 med helt nya tapeter överallt, stort öppet och fräscht!! Känns riktigt gött och bra! :) 1/7 är inflyttsdatumen! Mycket att göra innan dess!! :)

Nu blir de frukost och promenad till Solna centrum! :)


Kommentarer
Postat av: amanda

herrejesus,

saknar dig något enormt. skulle inget annat hellre än att vara hos dig nu. http://therearemiracles.blogg.se/2012/may/om-du-bara-visste-vad-du-betyder-for-mig.html

2012-05-14 @ 01:32:18
URL: http://therearemiracles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0